izpis_h1_title_alt

Vloga lutke pri spodbujanju govora v vrtcu : diplomsko delo
ID Štros, Monika (Avtor), ID Korošec, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,06 MB)
MD5: 4F5066BA6659A1B9787E14BB4DF22F67

Izvleček
Diplomsko delo predstavlja vlogo lutke pri spodbujanju otrokovega govora. V teoretičnem delu je na podlagi strokovne literature predstavljen jezik, komunikacija, govor, mejniki in dejavniki govornega razvoja. Opisana je vloga odraslih pri razvoju otroka ter kako ga lahko spodbujamo v družini in v vrtcu. V nadaljevanju je opisana lutka, njena čarobna moč in vrste lutk. Zapisano je tudi, kakšno vlogo ima lutka v vrtcu in pri otrokovem razvoju ter kakšno imamo pri tem vlogo vzgojitelji. V praktičnem delu je predstavljena zgodba, preko katere je bila izdelana in vpeljana preprosta ročna mimična lutka, ki spremlja celotni potek praktičnega dela. Predstavljene so aktivnosti, izvedene v skupini, od izdelave lutk, preko spontane igre z lutko do improvizirane predstave. Lutka je pomemben motivator pedagoškega dela v vrtcu. Ker so v skupini otroci, ki imajo težave na govornem področju, je bil namen raziskati, kakšno vlogo ima lutka pri spodbujanju govora v vrtcu in ali z njo lahko dosežemo zastavljene cilje. Izkazalo se je, da je lutka med otroki zelo priljubljena, jih odlično motivira na vseh področjih in jih med seboj povezuje. Spodbuja h govoru otroke, ki so bolj zadržani, ki imajo težave na govornem področju, in jim omogoča bogatenje besednega zaklada ter izboljšavo komunikacije

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:lutka, govor, otrok, vrtec, komunikacija, vloga odraslih, vzgojitelj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Štros
Leto izida:2023
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/RUL-145357 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:149828867 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.04.2023
Število ogledov:530
Število prenosov:69
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Role of the Puppet in Promoting Speech in Kindergarten
Izvleček:
The thesis presents the role of a puppet in stimulating the child's speech. In the theoretical part, language, communication, speech, milestones and factors of speech development are presented based on the scientific writings. The role of adults in the development of a child is described and how we can encourage the development in the family and in a kindergarten. A puppet, its magical power and different types of puppets are also described. It is also written what role a puppet plays in a kindergarten and in the child's development and what role educators have in it. In the practical part the story is presented. Based on that story, a simple manual mime puppet has been made and introduced, which accompanies the entire course of the practical work. The activities performed in a group are presented, from making puppets to spontaneous play with a puppet and improvised theatre performance. A puppet is an important motivator of pedagogigal work in a kindergarten. Since there are children in the group who have speech problems, the purpose of the thesis has been to investigate what role a puppet plays in encouraging speech in a kindergarten and if the set goals can be achieved with it. It has turned out that a puppet is very popular among children. It motivates them in different areas and bring them together. It encourages children who are more reserved and have speech problems and enables them to enrich their vocabulary and improve communication.

Ključne besede:puppet, speech, child, kindergarten, communication, role of adults, educator

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj