izpis_h1_title_alt

Sponzorstvo kot element razvoja podobe blagovne znamke : diplomsko delo
ID Bobinac, Žiga (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/bobinac509.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, razvoj, sponzorstvo, poslovno komuniciranje, šport, meritve, ocene, tveganje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Bobinac]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 24, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-14499 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19532774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:837
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, development, sponsorship, business communication, sports, measurements, evaluation, risk

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj