Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Postopno uvajanje otrok v vrtec in vključevanje očetov v uvajanje : magistrsko delo
ID
Jurgalič, Maja
(
Avtor
),
ID
Berčnik, Sanja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,28 MB)
MD5: CDD2C87719857105D9BD794A6013E5C8
Galerija slik
Izvleček
Otrok in starši imajo posebno čustveno vez, ki jo odkrijejo, ko njihov otrok prvič samostojno zakoraka v vrtec. V teoretičnem delu magistrskega dela obravnavam proces postopnega uvajanja in njegovo pomembnost, sodelovanje strokovnih delavcev s starši in vrste ter modele sodelovanja s starši, vlogo očeta in mame ter strokovnih delavcev in vključenost obeh staršev v uvajanje. V magistrskem delu opredeljujem vzgojne stile, pomen navezanosti in moč avtoritete le-teh. V empiričnem delu s pomočjo dveh ček list, kjer opredeljujem vedenje otrok in staršev med uvajanjem ter delo strokovnih delavcev, ugotavljam razlike med strokovnimi delavci pri postopnem uvajanju otrok, stališča staršev o poteku uvajanja in razlikah med uvajanjem očetov in mamic. Raziskujem, kaj starši pričakujejo med postopnim uvajanjem od svojih otrok, strokovnih delavcev in od vrtca kot institucije ter obratno pričakovanja vzgojiteljev do staršev in otrok. To potrjujem z izvedenimi intervjuji s strokovnimi delavci in s starši, ki bodo otroka postopno uvajali. Na podlagi pridobljenih odgovorov sooblikujem Protokol uvajanja novo sprejetih otrok v Vrtcih Brezovica, kjer sem zaposlena. Protokol uvajanja nastaja v sodelovanju z vsemi strokovnimi delavci vrtca v šolskem letu 2021/22. »Če kdaj pride dan, ko ne moreva biti skupaj, me imej v srcu, kjer bom ostal za vedno.« (Winnie the Pooh)
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Postopno uvajanje
,
otrok
,
vrtec
,
strokovni delavci - vzgojitelji
,
starši
,
vloga očeta
,
vloga mame
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2022
Št. strani:
107 str.
PID:
20.500.12556/RUL-142777
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
131286787
Datum objave v RUL:
25.11.2022
Število ogledov:
946
Število prenosov:
126
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JURGALIČ, Maja, 2022,
Postopno uvajanje otrok v vrtec in vključevanje očetov v uvajanje : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=142777
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Gradual Introduction of Children to Kindergarten and Involvement of Fathers in the Introduction Process
Izvleček:
The child and the parents have a special emotional bond, which they discover when their child steps independently into kindergarten for the first time. In the theoretical part of the master's thesis, I discuss the process of gradual introduction and its importance, the cooperation of professionals with parents and the types and models of cooperation with parents, the role of fathers and mothers and professionals and the involvement of both parents in the introduction. In my master's thesis, I define educational styles, the importance of attachment and the power of their authority. In the empirical part, with the help of two check sheets, where I define the behavior of children and parents during the introduction and the work of professional workers, I determine the differences between professional workers in the gradual introduction of children, the views of parents about the introduction process and the differences between the introduction of fathers and mothers. I am researching what parents expect from their children, professionals and from the kindergarten as an institution during the gradual introduction, and conversely the expectations of educators towards parents and children. I confirm this through interviews with professionals and with parents who will gradually introduce the child. Based on the answers obtained, I am co-creating the Protocol for the introduction of newly admitted children in the Brezovica Kindergartens, where I am employed. The protocol for the introduction of formation in cooperation with all kindergarten professionals in the 2021/22 school year. "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart where I'll stay forever." (Winnie the Pooh)
Ključne besede:
Introduction to kindergarten
,
kindergarten
,
kindergarten teachers
,
parents
,
the role of a father
,
the role of a mother
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
The relationship of generalized manifolds to Poincaré duality complexes and topological manifolds
Generalized manifolds, normal invariants, and L-homology
On Steenrod L-homology, generalized manifolds, and surgery
Majhne triangulacije mnogoterosti s fundamentalno grupo, ki ni prosta
Vpliv perforacije krovne plošče na višino medvretenčnega prostora šest mesecev po ledveni discektomiji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Načini obstrukcije poligrafskega testiranja
Paliativno zdravljenje slabosti, bruhanja, zaprtja in zapore črevesja pri bolniku z napredovalo rakavo boleznijo
Modifikacija dihalnega sistema za simulacijo patološkega spirograma
Zdravstvena nega in ukrepi pri gastrointestinalnih urgentnih stanjih
Kardiorespiratorna urgentna stanja
Nazaj