izpis_h1_title_alt

Vpliv kulture na trženjske odnose : trženje storitev na mednarodnem medorganizacijskem trgu
ID Jurca, Melita (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jurca342-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, storitve, vzajemno trženje, zadovoljstvo, kultura, medkulturno delovanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jurca]
Leto izida:2009
Št. strani:III, 70 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-14167 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19177702 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1040
Število prenosov:267
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, services, relationship marketing, satisfaction, culture, cross-cultural activities

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj