izpis_h1_title_alt

Oblikovanje vizualne identitete Zavetišča za živali Maribor
ID Vukalić, Sabrina (Avtor), ID Ražman, Roman (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Černe Oven, Petra (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,35 MB)
MD5: 60AA39F9C0A34685689A185BB9D39218

Izvleček
V sklopu diplomske naloge je bila oblikovana nova vizualna identiteta Zavetišča za živali Maribor. Primarni cilj za razvoj vizualne identitete je upoštevanje finančnih omejitev zavetišča. V postopku razvoja nove vizualne identitete je bil najprej oblikovan razpoznavni znak. Njegova končna verzija je minimalistična in geometrična. Sledila je določitev barve. Končna izbira je kombinacija tople oranžne in hladne rjave. Po določitvi oblike in barve je bilo treba določiti novi črkovni vrsti za vizualno identiteto. Zaradi cenovne dostopnosti sta obe odprto licenčni. Po oblikovanju teh osnovnih elementov je sledilo apliciranje le-teh na tiskovine, ki so potrebne za zavetišče. Ustvarjene so bile tako za tiskane kot spletne vsebine ter so poenotene in kolektivno cenovno varčne. Ves proces razvoja nove vizualne identitete je stremel k čim bolj cenovno in časovno varčnim rešitvam.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije, grafično oblikovanje, vizualna identiteta, razpoznavni znak, barva, tipografija, tiskovine, cenovno dostopno, ekološko oblikovanje, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-141503 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.09.2022
Število ogledov:846
Število prenosov:96
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing the visual identity of Zavetišče za živali Maribor
Izvleček:
As part of my Bachelor’s degree, a new visual identity for Zavetišče za živali Maribor was created. The primary goal for the development of it is to take into account the financial limitations of the shelter. In the process of developing a new visual identity, the logo was first designed. Its final version is minimalist and geometric. A color selection followed. The final choice is a combination of warm orange and cool brown. After deciding on the shape and color, it was necessary to determine a new typeface. For the sake of affordability, both typefaces are openly licensed. After designing these basic elements, what followed was applying them to the print media needed for the shelter. They have been created for both print and online content, and are unified and collectively cost-effective. The whole process of developing a new visual identity strived for the most cost-effective and time-saving solutions.

Ključne besede:visual communications, graphic design, visual identity, logo, color, typography, print media, budget friendly, ecological design, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj