izpis_h1_title_alt

Firm strategy and innovation dynamics : a conceptual model of innovation competition
ID Ilič, Branko (Avtor), ID Mesner-Andolšek, Dana (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1023,18 KB)
MD5: 2DF8CF132C6E8125ABBBA7804661519B

Izvleček
Firms of different business strategy types reveal different behavioural patterns in their innovation and business performance while facing various difficulties as they seek to adapt to a turbulent competitive environment. Accordingly, we want to make progress by using the dynamic view, which follows the Schumpeterian perspective of firm behaviour through innovation (business) strategy. We advocate a dynamic approach to the strategic and behavioural patterns influencing business performance that is appropriate for small and mediumsized firms as well as giant corporations in highly competitive industries and catching-up economies. Thus, by combining different theoretical approaches we develop an alternative conceptual "cost-advantage leader-follower" (CALF) model of innovation for when firms are developing cost-cutting process inventions

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:business strategy, innovation strategy, innovations, catching-up economies
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:30.03.2021
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 136-159, 230
Številčenje:Letn. 58, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-138893 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.591.1:338.5
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.58.1.136-159 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:58943235 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.08.2022
Število ogledov:382
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poslovna strategija in inovacijska dinamika
Izvleček:
Podjetja, ki izhajajo iz različnih tipov poslovnih strategij, izkazujejo različne vedenjske vzorce pri inoviranju in poslovanju ter se soočajo z različnimi težavami pri njihovi adaptaciji na turbulentno konkurenčno okolje. Za razlago vedenja podjetja v takšnem okolju izhajamo iz dinamičnega vidika, ki sledi Schumpetrovi perspektivi vedenja podjetij skozi inovacijsko (poslovno) strategijo. Pri analizi zagovarjamo dinamični pristop strateških in vedenjskih vzorcev podjetij, ki vpliva tako na poslovanje malih in srednjih kakor tudi velikih podjetij v visoko konkurenčnih panogah in "dohitevajočih ekonomijah". Skladno s tem ob kombiniranju različnih teoretskih pogledov razvijemo alternativni konceptualni "model stroškovne prednosti voditelja zasledovalca" (CALF) pri inoviranju, ko podjetja razvijajo procesne inovacije za znižanje stroškov

Ključne besede:inovacije, poslovna strategija, inovacijska strategija, dohitevajoče ekonomije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj