izpis_h1_title_alt

si.novinor/a : didaktična igra za učenje slovenščine kot tujega jezika s posebnim poudarkom na jeziku javne domene
ID Erhart, Martina (Avtor), ID Jenko, Elizabeta M. (Avtor), ID Oraže, Stefan (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,13 MB)
MD5: 7EB2D11CBA5AAEF482B9E3E6BC2E5467
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-38/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek se posveča slovenščini kot tujemu jeziku v javni domeni. Prvi stiki s slovensko javnostjo so pogosto povezani z recepcijo javnih napisov in besedil v množičnih medijih, kar pozornost usmerja na oglaševalska sporočila na zunanjih površinah, kratke vesti ali pa tudi le njihove naslove. Jezikovne značilnosti slednjih - kar se da kratko ubesedovanje vsebine za javnost - smo izkoristili v didaktične namene. Na podlagi lastnih izkušenj med študijem slovenščine sta Martina Erhart in Štefan Oraže pod mentorstvom Elizabete Jenko razvila didaktično igro za urjenje oblikoslovnih in skladenjskih vzorcev na nadaljevalnih stopnjah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, slovenščina kot tuji jezik, učno gradivo, didaktika, didaktična igra, časopisni naslovi
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 457-464
PID:20.500.12556/RUL-138267 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:792.28
DOI:10.4312/Obdobja.38.457-464 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:44163587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.07.2022
Število ogledov:415
Število prenosov:69
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest
Uredniki:Hotimir Tivadar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0259-0
COBISS.SI-ID:302184960 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:38
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article is dedicated to Slovene as a foreign language as perceived by the public. Usually contact with Slovene as a foreign language is made through noticing billboards on the street or when shopping, reading headlines or short news items in magazines or newspapers. We use the linguistic characteristics of these texts for didactics. On the basis of their own experience with studying Slovene, Martina Erhart and Štefan Oraže, mentored by Elizabeta Jenko, developed an educational game to teach and learn morphological and syntactic patterns of Slovene.

Ključne besede:Slovenian, Slovenian as a second language, Slovenian as a foreign language, teaching materials, didactics, didactic game, newspaper headlines

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj