izpis_h1_title_alt

Pomen ključnih kompetenc, oblikovanih s študentskim delom v času študija, za razvoj kariere : magistrsko delo
ID Antolin, Sara (Avtor), ID Ilič, Branko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,61 MB)
MD5: B092E20FACB8CB19A8979FA1A0195801

Izvleček
Osrednja tema magistrskega dela so ključne kompetence, ki jih študentje pridobijo v procesu opravljanja študentskih del. O tej temi je sicer bilo že veliko povedanega, a se pri tem sama sprašujem, ali se študentje zavedajo pomena pridobljenih kompetenc, katere so tiste v ospredju, ki jim koristijo za prenos v redno zaposlitev, ter na drugi strani – kakšno vlogo kompetencam pripisujejo delodajalci pri iskanju ustreznega kadra. Ključne kompetence pa so se skozi čas spremenile; medtem ko se je v preteklosti izpostavljalo znanje, spretnost in stališča, so skozi proces digitalizacije prodrle v ospredje kritično razmišljanje, reševanje problemov, sodelovanje in ustvarjalnost. Kohont (2011) navaja, da so ključne kompetence v osnovi brez vrednosti, v kolikor posameznik nima pridobljenih specifičnih znanj in izkušenj za njihovo uveljavitev. Namen magistrskega dela je ugotoviti, katere so ključne kompetence, ki so jih študentje pridobili v času opravljanja študentskih del, v obliki katerih študentskih del se oblikujejo, v kolikšni meri slednje pripomorejo k pridobitvi redne zaposlitve ter kakšen pomen kompetencam pripisujejo delodajalci. Rezultati bodo lahko koristili študentom, ko se ti odločajo, kakšno obliko študentskega dela poiskati, katere kompetence je pomembno pridobiti ter kako slednje prenesti v obliko redne zaposlitve.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Kompetence, študentsko delo, kariera, zaposlitev, prenos.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Antolin]
Leto izida:2022
Št. strani:112 str.
PID:20.500.12556/RUL-137602 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.5-057.875(043.2)
COBISS.SI-ID:113449219 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.06.2022
Število ogledov:733
Število prenosov:89
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of key competencies formed by student work during studies for career development
Izvleček:
The main topic of this master's thesis are the key competencies that students get during their student work. A lot has been said about the given topic though I wonder if students are aware of the importance of gained competencies that are in the forefront when needed for regular employment and furthermore, which competencies are important to future employers in finding suitable employees. However, key competencies have changed over time so knowledge, skills and attitudes have been highlighted in the past. Critical thinking, problem solving, collaboration and creativity are the qualities expected by a contemporary employer. Kohont (2011) states that key competencies are basically worthless if the individual does not have acquired specific knowledge and experience for their implementation. The purpose of the master's thesis is to determine what are the key competencies acquired by students during their student work, in the form of which student works are formed, to what extent the latter contribute to gaining regular employment and what importance employers attach to competencies. The results will be able to benefit students when they decide what form of student work to look for, which competencies are important to acquire and how to transfer the latter into the form of regular employment.

Ključne besede:Competencies, student work, career, employment, transfer.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj