izpis_h1_title_alt

Alexander Wendt and the English school
ID Suganami, Hidemi (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (200,19 KB)
MD5: 5F7DA882060E63B3A0308EB2EB8CE678

Izvleček
Alexander Wendt's Social Theory of International Politics and some standard works of the English School share a theory of human nature, state-centrism, a cultural approach and stress on agential self-restraint. Wendt's hypothetical narratives of collective identity formation and some English School writers' treatment of the evolution of international relations are compared, and their complementarity and relative merits are discussed. The conclusion is reached that there is no sharp epistemological divide between the two approaches, criticising both for their lack of meta-historical reflexivity.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Alexander Wendt, English School, constructivism, international anarchy, international co-operation, agent-strucrure relations, theory of international relations
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2001
Št. strani:Str. 403-423, 438, 441
Številčenje:Vol. 4, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-135788 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:327
ISSN pri članku:1408-6980
COBISS.SI-ID:117061888 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.03.2022
Število ogledov:799
Število prenosov:48
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of international relations and development
Skrajšan naslov:J. int. relat. & dev.
Založnik:Springer Nature
ISSN:1408-6980
COBISS.SI-ID:76065792 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Alexander Wendt in angleška šola
Izvleček:
Delo Alexandra Wendta Social Theory of International Politics ima z nekaterimi klasičnimi deli angleške šole v teoriji mednarodnih odnosov skupno teorijo človekove narave, državocentrizem, kulturni pristop in poudarek na samoomejevanju akterjev. Avtor primerja Wendtove hipotetične zgodbe o izoblikovanju kolektivne identitete in obravnavo razvoja mednarodnih odnosov angleške šole. Pretresa njuno komplementarnost in dobre strani obeh. Avtor ugotavlja, da ni ostre epistemološke delitve med obema pristopoma, a kritizira oba, in sicer zaradi njunega pomanjkanja metazgodovinske refleksivnosti.

Ključne besede:Alexander Wendt, angleška šola, konstruktivizem, mednarodna anarhija, mednarodno sodelovanje, odnosi med akterjem in strukturo, teorija mednarodnih odnosov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj