izpis_h1_title_alt

Primerjava algoritmov spodbujevalnega učenja na simulaciji parkiranja avtomobila
ID KRIŽMAN, KRISTJAN (Avtor), ID Žabkar, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,72 MB)
MD5: BE8C06793EFA775B092D0A6F70ED6BDB

Izvleček
Primerjajte algoritma spodbujevanega učenja DQN in DDPG v danem simulacijskem okolju za parkiranje avtomobila. Znotraj omejitev simulatorja lahko spreminjate opise stanj in akcij tako, da bodo primerni za dana algoritma. Uporabite lahko obstoječe implementacije algoritmov ali razvijete svoje. Poročajte o uspešnosti obeh algoritmov, časovni zahtevnosti in njuni občutljivosti na začetne parametre.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalnik, strojno učenje, simulacija, igra, avtomobil, učenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135581 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:102689027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2022
Število ogledov:604
Število prenosov:57
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of two reinforcement learning algorithms in a car parking simulator
Izvleček:
Compare the DQN and DDPG reinforcement learning algorithms in a given car parking simulation environment. You may change the descriptions of states and actions within the limits of the simulator, to suit the given algorithm. Use existing implementations or develop your own. Report on the performance of both algorithms, their time complexity and their sensitivity to initial parameters.

Ključne besede:computer, machine learning, simulation, game, car, učenje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj