izpis_h1_title_alt

Izdelava igre za obogatitev jezikovnih podatkov
ID FORTUNA, MATEJ (Avtor), ID Klemenc, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kosem, Iztok (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (625,05 KB)
MD5: 9A3AA7727146E17BCEB59D4316ACF718

Izvleček
Zadnje čase se soočamo s problemom vse večje količine podatkov na področju jezikovnih tehnologij. Ti se zaradi velike količine, večinoma obdelujejo avtomatsko s pomočjo modeliranja naravnega jezika. Pri tem velikokrat pride do napak, kjer pridejo v igro leksikografi, ki pa nimajo vedno dovolj časa, da bi se ukvarjali s takimi problemi. V diplomski nalogi sta predstavljena načrtovanje in razvoj rešitve problema. Rešitev problema je izdelava igre za množičenje podatkov, ki se je v preteklosti izkazala za dobro rešitev. Ta koncept nam pomaga pridobiti pravilne podatke, ki olajšajo delo leksikografom, medtem ko govorce naravnega jezika zabava in pouči o slovenskem jeziku. Igra je izdelana za naprave z operacijskim sistemom Android, ampak je zaradi vsestranskost Unityja hitro prenesljiva na druge medije. Razdeljena je na dva dela in sicer na del za množičenje in del za zadrževanje uporabnikov. Zato bo igra obdržala igralce in pomagala pridobivati podatke.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Unity, Django, jezikovna igra, množičenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135453 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:101071107 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.03.2022
Število ogledov:981
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of a game for language data augmentation
Izvleček:
Recently, we have been facing a problem of increasing amounts of data in the field of language technologies. Due to a large amount of data, it is mostly processed automatically with the help of natural language modeling. It seems, however, that there are often mistakes, and that is where lexicographers come into play. But they do not always have enough time to deal with such problems. The bachelor's thesis presents the planning and development of a solution to the aforementioned problem. The solution is to make a game using crowdsourcing, which has been proven to work well in the past. This concept helps us to obtain the correct data that facilitates the work of lexicographers while entertaining and teaching natural language speakers about the Slovenian language. The game is made for devices using the Android operating system. Due to the versatility of Unity, however, it can be quickly transferred to other platforms. It is divided into two parts: the crowdsourcing part and the user retention part. Because of this, the game will retain players and help us retrieve data.

Ključne besede:Unity, Django, Word game, crowdsourcing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj