izpis_h1_title_alt

Management pritožb v Termah Šmarješke Toplice : diplomsko delo
ID Kozan, Romana (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kozan3835.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, zdravilišča, podjetje, Šmarješke toplice, odnosi s strankami, zadovoljstvo, reklamacije, management, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Kozan]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 37 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13538 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18658790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:929
Število prenosov:262
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, health resorts, enterprises, Šmarješke toplice, customer relationship, satisfaction, claims, management, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj