izpis_h1_title_alt

Razvoj interaktivne pametne table
ID ZEVNIK, MATIC (Avtor), ID Dobrišek, Simon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,00 MB)
MD5: 44AC2CCCA895597662CFA6DA484E307B

Izvleček
Uporaba tehnologije v šolstvu za namen izobraževanja je skozi čas močno napredovala. Od majhnih glinenih tablic vse do interaktivnih tabel, ki poleg pisanja in brisanja omogočajo tudi multidimenzionalno učenje. Po svoji naravi je pouk socialno dogajanje, v katerem niso pomembne le podane vsebine, temveč tudi medosebni odnosi, ki se v času izvajanja pouka ustvarjajo. Zanj je tako ključnega pomena kakovostna socialna interakcija, ki pa jo učitelj težko ustvari in obdrži, če mora večino svojega časa preživeti s hrbtom obrnjen proti učencem, zaradi stalnega brisanja table. Raziskave so pokazale, da veliko izvajalcev vzgojno-izobraževalnega procesa uporablja samo osnovne funkcije interaktivnih tabel ali pa je zaradi pomanjkanja izobraževanj o njeni pravilni uporabi sploh ne uporabljajo. Prav tako je interaktivna tabla kar precejšen finančni zalogaj za marsikatere izobraževalne ustanove, zato je manj razširjena, kot bi lahko bila. Cilj diplomskega dela je bil oblikovati izboljšave klasične bele table, ki so finančno dostopnejše kot interaktivne table in nudijo izboljšave za vse naštete pomanjkljivosti. Moja pametna tabla učiteljem omogoča kakovostnejše poučevanje, saj skrajša čas, ki ga izvajalec vzgojno-izobraževalnega procesa preživi s hrbtom obrnjen proti učencem, in mu omogoča kakovostnejšo socialno interakcijo z učenci. Zadani cilj sem dosegel z implementacijo mehanizma, zmožnega premikanja v dveh oseh, na katerem sta pritrjena pisalo in goba za brisanje. Za nadzor mehanizma skrbi krmilnik PlanetCNC, ki krmili koračne motorje osi in je povezan na mikro računalnik Raspberry Pi. Upravljanje mehanizma je možno prek aplikacije za mobilni telefon, narejene v programskem okolju MIT App Inventor. Aplikacija omogoča pisanje po tabli, brisanje celotne table in brisanje izbranega dela table.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje, interaktivna tabla, PlanetCNC, Raspberry Pi, MIT App Inventor, Python
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135247 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:101449475 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.03.2022
Število ogledov:1965
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of an interactive smart whiteboard
Izvleček:
The use of technology in education for educational purposes has advanced greatly over time. From small clay tablets, all the way to interactive whiteboards, which, in addition to writing and erasing, also enable multidimensional learning. By its nature, teaching is a social event in which not only the given content is important, but also the interpersonal relationships that are created during the teaching. For learning, quality social interaction is crucial, but it is difficult for the teacher to create and maintain good interaction if he has to spend most of his time with his back to the students, due to the constant erasing of the board. Research has shown that many teachers use only basic functions of interactive tables, or do not use them at all due to the lack of education on their proper use. Also, the interactive whiteboard is quite a financial burden for many educational institutions, so it is less widespread than it could be. The aim of my thesis is to design improvements of the classic whiteboard, which are more affordable than interactive whiteboards and offer improvements for all the shortcomings listed above. My smartboard enables teachers to teach better, as it shortens time that they spend with their back turned to the students and allows them to have a better social interaction with students. I achieved the set goal by implementing a mechanism capable of moving in two axes, on which a pen and a wiping sponge are attached. The mechanism is controlled by a PlanetCNC controller, which controls the stepper motors of the axis and is connected to a Raspberry Pi microcomputer. The mechanism can be controlled via a mobile phone application made in the MIT App Inventor software environment. The application allows you to write on the board, delete the entire board or delete selected parts of the board.

Ključne besede:education, interactive whiteboard, PlanetCNC, Raspberry Pi, MIT App Inventor, Python

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj