izpis_h1_title_alt

Managing quality in direct marketing industry : a case study of Linea Directa Communications
ID Hvala, Iztok (Avtor), ID Rusjan, Borut (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hvala136-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trŽenje, direktno trženje, prodaja, kvaliteta, management, poslovno komuniciranje, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Hvala]
Leto izida:2008
Št. strani:86 str., 24 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13351 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18414054 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1233
Število prenosov:295
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:direct selling, sales, quality, management, business communication, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj