izpis_h1_title_alt

Izbira ustreznega atribucijskega modela pri večkanalnem spletnem oglaševanju : magistrsko delo
ID Novak, Marko (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/novak4387-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, potrošnik, podatki, analiza, podatkovna analitika, modeli, zakonodaja, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Novak]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 62, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-132668 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:81594371 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.11.2021
Število ogledov:518
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Selecting appropriate attribution model in multi-channel online advertising
Ključne besede:marketing, electronic marketing, consumer, data, analysis, data analytics, models, legislation, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj