izpis_h1_title_alt

Preučevanje nakupnega vedenja slovenskih kupcev kuhinj
ID Pršlja, Ana (Avtor), ID Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jošt, Matej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,50 MB)
MD5: 5F4B8ECAE84649C0EFA6A620C7F1D09D

Izvleček
Odločitev za nakup kuhinje ni več le večja investicija, temveč je postala odločitev za izboljšanje kakovosti bivanja in enostavnejše življenje. Kuhinja se je poleg uživanja hrane, razvila v prostor za druženje in pogovore, mesto za učenje in ustvarjanje novih spominov. Zato nas je zanimalo, kateri dejavniki so najbolj odločilni pri nakupu kuhinje. Z anketiranjem potencialnih kupcev smo ugotovili, da so zanje najpomembnejši kvaliteta, cena in stil kuhinje. Z AHP metodo smo ugotavljali, kaj o tem menijo prodajalci kuhinj. Po njihovem mnenju so najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na odločitve kupcev, image proizvajalca, kvaliteta izdelave in materiala ter dejanska cena.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:cena, kvaliteta, trženje, nakup, kupec, nakupno vedenje, dejavniki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Pršlja]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-130934 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:684.645:339.13
COBISS.SI-ID:76791299 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2021
Število ogledov:990
Število prenosov:163
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of the purchase behaviour of Slovenian buyers for the kitchen
Izvleček:
The decision to buy a kitchen is no longer just a major investment, but has become a decision that improves the quality of life and makes life easier. In addition to eating, the kitchen has become a space for socializing and conversation, a place to learn and create new memories. That's why we were interested in what factors are most crucial when buying a kitchen. By surveying potential customers, we found that the quality, price and style of the kitchen were most important to them. We used the AHP method to find out what kitchen sellers think about these. According to them, the most important factors influencing customers' decisions are the image of the manufacturer, the quality of workmanship and material, and the actual price.

Ključne besede:price, quality, marketing, purchase, buyer, purchasing behavior, factors

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj