izpis_h1_title_alt

Naklonjenost blagovnim znamkam med milenijci : magistrsko delo
ID Arhar Milenković, Maša (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/arhar_milenkovic4074-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, potrošnik, vedenje potrošnikov, mladina, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Arhar Milenković]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 62, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-130655 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:47224067 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:1304
Število prenosov:95
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand love and millenials
Ključne besede:marketing, brands, consumer, consumer behaviour, youth, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj