izpis_h1_title_alt

Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajc : diplomsko delo, univerzitetni študij
Keser, Suzana (Avtor), Erjavec, Emil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Kuhar, Aleš (Komentor), Žlender, Božidar (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_keser_suzana.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2009
Založnik:[S. Keser]
Št. strani:XI, 89 f.
Kraj:Ljubljana
UDK:366.1(497.4):637.4
COBISS.SI-ID:3646072 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:466
Število prenosov:248
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:foods, eggs, brand, hens breeding, battery breeding, free range, ecological breeding, food acceptance, Slovenian market, consumers, shopping habits, sensory properties

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj