izpis_h1_title_alt

Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajc : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Keser, Suzana (Avtor), ID Erjavec, Emil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kuhar, Aleš (Komentor), ID Žlender, Božidar (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (674,27 KB)
MD5: 97BE67ED9005D67E7903CC16AD1BB4FC
PID: 20.500.12556/rul/d1782ffe-0774-4381-b124-dae83a97abbe

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Keser]
Leto izida:2009
Št. strani:XI, 89 f.
PID:20.500.12556/RUL-1304 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.1(497.4):637.4
COBISS.SI-ID:3646072 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1471
Število prenosov:470
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of the information on brand and hens breeding system on consumer sensory evaluation of eggs : graduation thesis, university studies
Ključne besede:foods, eggs, brand, hens breeding, battery breeding, free range, ecological breeding, food acceptance, Slovenian market, consumers, shopping habits, sensory properties

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj