Nenehno izboljševanje sposobnosti poučevanja ter vključevanje metod in tehnik, ki ustrezajo individualnim učnim stilom in potrebam učenk in učencev, sta poglavitnega pomena za učiteljice in učitelje angleščine kot drugega/tujega jezika. Magistrsko delo se osredotoča na prednosti, ki jih prinašajo dramsko-gledališke aktivnosti, in na njihov vpliv na motivacijo učenk in učencev. Zaključno delo ponazori različne tehnike za vključitev dramskih aktivnosti, pojasni vlogo učiteljice oziroma učitelja ter predstavi možno kategorizacijo in oris določenih zvrsti dramskih in gledaliških aktivnosti.
Analiza rezultatov raziskave z uporabo opazovalne metode in vprašalnika potrjuje ugoden vpliv drame na razredno klimo in dobro počutje ter na razvoj jezikovnih zmožnosti učenk in učencev v osnovni šoli. Spletna anketa, namenjena učiteljicam in učiteljem angleščine, preučuje pogostost in način izvedbe dramsko-gledališke aktivnosti pri pouku angleškega jezika. Kljub temu, da dramsko-gledališke dejavnosti ob ustrezni pripravi in umestitvi izboljšujejo znanje angleškega jezika, je drama kot učna metoda pogosto spregledana.
|