izpis_h1_title_alt

Učenje in poučevanje slovenščine kot drugega in tujega jezika v Sloveniji : diplomsko delo
ID Gril, Patricija (Avtor), ID Pirih Svetina, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (981,37 KB)
MD5: 3CF290273A6C68DF7189229A8A8EDEE9

Izvleček
V diplomskem delu najprej preletim zgodovino učenja in poučevanja slovenščine kot drugega in tujega jezika v Sloveniji, nato pa se ustavim pri sedanjosti. S pomočjo spleta analiziram aktualno sliko institucionalnega učenja in poučevanja slovenščine kot drugega in tujega jezika v Sloveniji. Z vprašalnikom raziščem ponudbo in izvajanje tečajev slovenščine za odrasle. Zanimajo me predvsem vrste tečajev, udeleženci, učitelji in gradiva. Na koncu izpostavim nekatere aktualne izzive oziroma priložnosti, ki se pojavljajo pri učenju in poučevanju slovenščine kot drugega in tujega jezika, ter spremembe na področju učenja in poučevanja slovenščine kot drugega in tujega jezika od zadnje podobne raziskave leta 2009.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, slovenščina kot tuji jezik, tečaji slovenščine, učenje, poučevanje, zgodovinski pregledi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Kavčič]
Leto izida:2021
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/RUL-130287 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243
COBISS.SI-ID:77560579 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2021
Število ogledov:8357
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning and Teaching Slovene as a Second and Foreign Language in Slovenia
Izvleček:
The thesis begins with a short overview of the history of learning and teaching Slovene as a second and foreign language in Slovenia up to the present. Using the Web, I analyse the current situation of institutional learning and teaching Slovene as a second and foreign language in Slovenia. I research the availability of language courses on offer for adults with the help of a questionnaire. I am particularly interested in the types of courses, their participants, teachers and study materials. In the conclusion, I outline some of the challenges and opportunities connected to learning and teaching Slovene as a second and foreign language in Slovenia and discuss the changes in the field of learning and teaching Slovene as a second and foreign language since the last similar study was carried out in 2009.

Ključne besede:Slovene, Slovene as a second language, Slovene as a foreign language, Slovene language courses, learning, teaching, historical survey

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj