izpis_h1_title_alt

Uporaba podatkovnega rudarjenja pri analizi nakupnih navad kupcev bencinskih servisov podjetja Petrol d.d. Ljubljana : diplomsko delo
ID Sancin, Maja (Avtor), ID Popovič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/sancin58.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, potrošnik, rudarjenje podatkov, informacijska tehnologija, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Sancin]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 25 str., 15 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13006 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:18117862 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1730
Število prenosov:295
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer, data mining, information technology, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj