izpis_h1_title_alt

»MINIMUM POMNJENJA«
ID Špacapan, Ana (Avtor), ID Čerče, Ksenija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Grafenauer, Petja (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,81 MB)
MD5: 1319B89F9796BCEE99A6A94E40642C12

Izvleček
Diplomsko delo je pogled na lastno slikarsko prakso kot obliko zapisovanja videnega, doživetega. Slika je nosilec, prek katerega subjekt doseže svojo potrditev, daje občutek, da je ta afirmacija shranjena, arhivirana in na varnem. Težnjo po inkarnaciji minimuma pomnjenja, ki ga v svojih delih omenja Samuel Beckett, obravnavam z zavestjo o elementu absurdnosti, ki jo spremlja. V diplomskem delu interpretiram vlogo fotografije kot referenčnega gradiva, podlage za sliko. Slikarska dela so razložena kot zaznamki, upodobitve trenutka zaznave in analiza le-tega prek vpogledov v doživljanje časa in spomina.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, časovnost, spomin, absurd, fotografija, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-129806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.09.2021
Število ogledov:714
Število prenosov:114
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:»A MINIMUM OF MEMORY«
Izvleček:
This paper offers an insight into painting practice as a form of recording what was seen and experienced. A painting is a carrier through which a subject achieves confirmation and is made believe that this affirmation is stored, archived and safe. I study the aspiration for the incarnation of the minimum of memory, mentioned by Samuel Beckett in his works, with the accompanying element of absurdity in mind. In this paper, I interpret the role of a photograph as reference material, as a basis for paintings. Paintings are explained as markers, as depictions of the moment of perception and its analysis through insights into the perception of time and memory.

Ključne besede:painting, duration, memory, the absurd, photography, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj