Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The orchestration of corporate performance management and business process management and its effect on perceived organizational performance
ID
Jaklič, Jurij
(
Avtor
),
ID
Bosilj-Vukšić, Vesna
(
Avtor
),
ID
Mendling, Jan
(
Avtor
),
ID
Indihar Štemberger, Mojca
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1003,10 KB)
MD5: 9D3A3A0A889A72BFB8FB74F6C4A3E307
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/21582440211040126
Galerija slik
Izvleček
Various management approaches have been proposed to maintain good organizational performance on a continuous basis, with corporate performance management (CPM) and business process management (BPM) being two major groups. While the conceptual connection between CPM and BPM might see obvious, their actual empirical connection with performance remains poorly understood. In this article, we address this gap and develop a theoretical model that explicates the causal paths from CPM via BPM toward organizational performance in terms of a set of hypotheses. Based on a survey, we find that the effect of CPM on organizational performance is largely mediated by CPM-BPM orchestration and process performance. With this study, we respond to recent calls for novel studies in this area and highlight the impact of well-orchestrated CPM and BPM initiatives on organizational performance.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
management
,
business process
,
business efficiency
,
corporate performance management
,
business process management
,
orchestration
,
process performance
,
organizational performance
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2021
Št. strani:
20 str.
Številčenje:
Vol. 11, iss. 3
PID:
20.500.12556/RUL-129215
UDK:
005.4
ISSN pri članku:
2158-2440
DOI:
10.1177/21582440211040126
COBISS.SI-ID:
74087427
Datum objave v RUL:
30.08.2021
Število ogledov:
1142
Število prenosov:
291
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
SAGE open
Založnik:
SAGE
ISSN:
2158-2440
COBISS.SI-ID:
2586967
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
management
,
poslovni proces
,
uspešnost poslovanja
Projekti
Financer:
HRZZ - Croatian Science Foundation
Številka projekta:
IP-2014-09-3729
Naslov:
Process and Business Intelligence for Business Performance
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P2-0037
Naslov:
Tehnologije interneta prihodnosti: koncepti, arhitekture, storitve in družbeno-ekonomski vidiki
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj