izpis_h1_title_alt

The effect of age on higher education teachers' ICT use
ID Keržič, Damijana (Avtor), ID Danko, Manica (Avtor), ID Zorko, Vida (Avtor), ID Dečman, Mitja (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.kmel-journal.org/ojs/index.php/online-publication/article/view/474 Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (435,04 KB)
MD5: D808A70A409DA3FEC733AAC850559729

Izvleček
Many researchers have explored instructional use of information communication technology (ICT) in higher education and uncovered several factors that affect its application in teaching. The effect of age on university teachers' ICT use, however, has attracted much less attention. This study uses quantitative data from a survey of 401 teachers from the University of Ljubljana in Slovenia to reveal any differences in instructional ICT use in terms of age. The results show that age is not a factor in instructional ICT use, although some age-related differences appear in teachers' personal ICT uses. The findings may inform planning for teacher support along with training and quality assurance at the university's centre for ICT-supported teaching.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:higher education, university teachers, ICT use, age
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 182-193
Številčenje:Vol. 13, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-129153 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.018.43:004
ISSN pri članku:2073-7904
DOI:10.34105/j.kmel.2021.13.010 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:70046979 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.08.2021
Število ogledov:1064
Število prenosov:200
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Knowledge management & e-learning: an international journal
Skrajšan naslov:Knowl. manag. e-learn.: int. j.
Založnik:Hong Kong Bao L#ong Accounitng & Secretarial Limited
ISSN:2073-7904
COBISS.SI-ID:523511065 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:30.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:visoka šola, fakulteta, visokošolski učitelji, uporaba IKT, starost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj