Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The effect of age on higher education teachers' ICT use
ID
Keržič, Damijana
(
Avtor
),
ID
Danko, Manica
(
Avtor
),
ID
Zorko, Vida
(
Avtor
),
ID
Dečman, Mitja
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://www.kmel-journal.org/ojs/index.php/online-publication/article/view/474
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(435,04 KB)
MD5: D808A70A409DA3FEC733AAC850559729
Galerija slik
Izvleček
Many researchers have explored instructional use of information communication technology (ICT) in higher education and uncovered several factors that affect its application in teaching. The effect of age on university teachers' ICT use, however, has attracted much less attention. This study uses quantitative data from a survey of 401 teachers from the University of Ljubljana in Slovenia to reveal any differences in instructional ICT use in terms of age. The results show that age is not a factor in instructional ICT use, although some age-related differences appear in teachers' personal ICT uses. The findings may inform planning for teacher support along with training and quality assurance at the university's centre for ICT-supported teaching.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
higher education
,
university teachers
,
ICT use
,
age
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2021
Št. strani:
Str. 182-193
Številčenje:
Vol. 13, no. 2
PID:
20.500.12556/RUL-129153
UDK:
37.018.43:004
ISSN pri članku:
2073-7904
DOI:
10.34105/j.kmel.2021.13.010
COBISS.SI-ID:
70046979
Datum objave v RUL:
27.08.2021
Število ogledov:
1064
Število prenosov:
200
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Knowledge management & e-learning: an international journal
Skrajšan naslov:
Knowl. manag. e-learn.: int. j.
Založnik:
Hong Kong Bao L#ong Accounitng & Secretarial Limited
ISSN:
2073-7904
COBISS.SI-ID:
523511065
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
30.06.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
visoka šola
,
fakulteta
,
visokošolski učitelji
,
uporaba IKT
,
starost
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj