izpis_h1_title_alt

Segmentacija kot osnova za trženjsko strategijo pri izdaji poslovnega imenika : diplomsko delo
ID Hutar, Tomaž (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Čibej, Jože Andrej (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/hutar3380.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, segmentacija, efektivnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Hutar]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 38 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12827 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17959910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1771
Število prenosov:379
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, segmentation, efficiency, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj