izpis_h1_title_alt

Ženske, izobrazba in družbena moč : dolga pot do vrhov akademskega polja
ID Antić Gaber, Milica (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (769,83 KB)
MD5: 98984A9B49730B36ADF38F63743CE002

Izvleček
Nič novega ne povemo, če rečemo, da je izobrazba pomembna. Da je pomemben pogoj pridobivanja družbene moči, so vedele že zgodnje feministične avtorice, kot je bila na primer Mary Wollstonecraft. Geslo V znanju je moč se je žal le deloma realiziralo celo v času množičnega univerzitetnega izobraževanja in ob vstopu žensk v akademsko polje. Podatki kažejo, da ženske kljub spodbudnim rezultatom v tem polju pomembno zaostajajo za svojimi kolegi, ko gre za napredovanja, zasedanja položajev moči, prestiža ali podeljevanja nagrad in priznanj. Prispevek skuša poiskati odgovore na vprašanja, zakaj moška dominacija še kar vztraja, kateri dejavniki vplivajo na to in kakšna je vloga institucij, ki delujejo v akademskem polju, pri ohranjanju moške dominacije v njem.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:akademsko polje, ženske, moč, moška dominacija
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 71-79
PID:20.500.12556/RUL-127718 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:001.32:316.346.2-055.2
DOI:10.4312/SSJLK.57.71-79 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:67576835 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.06.2021
Število ogledov:711
Število prenosov:139
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Ustvarjalke v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi : 57. seminar slovenskega jezika, literature in kulture
Uredniki:Alenka Žbogar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2021
ISBN:978-961-06-0470-9
COBISS.SI-ID:63908867 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:ǂZbirka ǂSeminar slovenskega jezika, literature in kulture
ISSN zbirke:2386-0561

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
We are saying nothing new if we say that education is important. That it is an important precondition for the acquisition of social power was recognised even by the early feminist authors, such as Mary Wollstonecraft, but sadly the slogan "In knowledge is power" is only partly realised even in a time of mass university education and the entry of women into academia. The data shows that, in spite of the encouraging results in this field, women lag importantly behind their male colleagues when it comes to promotion, holding positions of power, prestige, or the reception of prizes and awards. The paper asks the reasons for this situation and wonders why male domination keeps persisting, which factors influence this and what is the role of academic institutions in preserving this male domination.

Ključne besede:academia, women, power, male domination

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj