izpis_h1_title_alt

Celostna grafična podoba podjetja SIN-MED
ID Sinožić, Tilen (Avtor), ID Pušnik, Nace (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,88 MB)
MD5: E8B8BE74AF4412CB2E6807F781E3915C

Izvleček
V diplomskem delu je prikazan potek izdelave celostne grafične podobe za podjetje SIN-MED, s. p., ki svoje vizualne identitete do sedaj še ni imelo. V teoretičnem delu je predstavljeno, kaj je celostna grafična podoba in kateri so ključni gradniki, ki jo opredeljujejo (barva, tipografija, logo). Opisani so tudi ostali izdelki celostne grafične podobe (vizitka, dopisni list, spletna stran ipd.) ter prednosti, ki jih podjejte pridobi z ustrezno izdelano celostno grafično podobo. V eksperimentalnem delu smo izdelali celostno grafično podobo in s spletno anketo preverili, kako uspešni smo bili pri njeni izdelavi. Opisani so vsi postopki, ki smo jih uporabili pri izdelavi naše celostne grafične podobe, in katere programe smo pri tem uporabljali. Naši rezultati so tudi slikovno prikazani.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:barva, blagovna znamka, celostna grafična podoba, logotip, tipografija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127071 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.05.2021
Število ogledov:833
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate identity design of the SIN-MED company
Izvleček:
The diploma thesis showed the entire process of creating a corporate identity design of the SIN-MED company, which has not yet had its visual identity. The theoretical part describes the meaning of corporate identity design and what are the key components that characterize it (color, typography, logo). Other elements of the corporate graphic image (business card, letterhead, website, etc.) are also described, as well as the advantages that the company acquires with a properly made corporate graphic image. In the experimental part, we create a corporate identity design and checked how successful we were in making it with an online survey. All the procedures and programs we used to create our corporate identity design are described. Our results are also shown pictorially.

Ključne besede:brand, color, corporate identity design, logo, typography

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj