izpis_h1_title_alt

Strategija trženja blagovne znamke damskega perila na mednarodnih trgih : specialistično delo
ID Kuzmički, Mojca (Avtor), ID Hrastelj, Tone (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/kuzmicki3502.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mednarodno trženje, strategija trženja, blagovne znamke, image, konkurenca, potrošnik, case study, Lisca
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kuzmički]
Leto izida:2008
Št. strani:V, 76 str., 12 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12553 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17686758 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1646
Število prenosov:315
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, international marketing, marketing strategy, trademarks, image, competition, consumer, case study, Lisca

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj