Svet novih medijev je neizogibno spremenil odnos učiteljev in študentov do informacij. Podatki vseh vrst in s katerega koli znanstvenega področja so lahko dostopni kadar koli. Kljub temu izolirani podatki nimajo nič skupnega z znanjem. Na znanje se sklicujemo, kadar soodvisnost informacij v določenih pogojih dobi poseben pomen. Kako uporabljati in povezati informacije, je eno glavnih vprašanj, ki si ga morajo učitelji postaviti, saj so še vedno glavni organizatorji izobraževalnega procesa. Ob upoštevanju ciljev svojih razlag učitelj izbere ustrezne vsebine in jih poveže med seboj v prizadevanju za interdisciplinarni pogled na svet, ki je smiseln in ustrezen za njegova pojasnila. Tako poskuša motivirati študente za poglabljanje znanja. Ta članek predstavlja raziskavo, v kateri so morali udeleženci, prihodnji učitelji likovne umetnosti, odgovoriti na vprašalnik, ki je zahteval primerjavo umetniških kompozicij in kompozicij, ki so prisotne v svetu narave. Skoraj polovica jih ni našla ustreznih primerov, čeprav so bili udeleženci študentje, ki bi morali obvladovati vsebine z obeh področij. Razumevanje, kako umetnost sledi naravi, je pomemben cilj pri izobraževanju prihodnjih učiteljev umetnosti. Težave pri povezovanju podatkov in prenosu znanja, sposobnost osmišljanja slikovnega gradiva ter razumevanja vizualnega in besednega diskurza se zdijo redno prisotne težave v veliko pogledih v njihovi izobrazbi. V sklepnem delu so predstavljene mogoče strategije za izboljšanje stanja s pomočjo transmedijskih pripovedi.
|