izpis_h1_title_alt

Pomen premoženja blagovne znamke zdravil brez recepta na podlagi modela vzročne verige : magistrsko delo
ID Celec, Nataša (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/celec3396.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:farmacevtska industrija, zdravila, trženje, blagovne znamke, segmentacija, potrošnik, modeli
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Celec]
Leto izida:2007
Št. strani:89 str., II str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12314 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17489382 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1169
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pharmaceutical industry, medicine, marketing, trademarks, segmentation, consumer, models

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj