izpis_h1_title_alt

Izdelava nelinearnega optimizacijskega modela medijskega načrtovanja oglaševanja za majhno podjetje : magistrsko delo
ID Juretič, Erika (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/juretic3793-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:majhna podjetja, trženje, strategija trženja, planiranje, mediji, oglaševanje, elektronsko trženje, modeli, razvoj, optimizacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Juretič]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 56, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-122685 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.7
COBISS.SI-ID:16899331 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:631
Število prenosov:35
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of non-linear optimization model for media planning in advertising for a small firm
Ključne besede:small enterprises, marketing, marketing strategy, planning, media, advertising, electronic marketing, models, development, optimization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj