izpis_h1_title_alt

Odnos milenijcev do blagovne znamke H&M : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Suljadžić, Ermina (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/suljadzic1222.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, potrošništvo, potrošnik, mladina, blagovne znamke, nakup, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Suljadžić]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 26, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-122625 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:34551555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:729
Število prenosov:51
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The attitude of millennials towards the H&M brand
Ključne besede:marketing, consumerism, consumer, youth, brands, purchasing, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj