izpis_h1_title_alt

Ešporti‌ ‌kot‌ ‌oglaševalska‌ ‌platforma‌ ‌v‌ ‌Sloveniji‌ : diplomsko delo
ID Zavašnik, Samo (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (708,61 KB)
MD5: 77AED85D99EBE484127E92BBEDE15310

Izvleček
Iskal sem odgovor na vprašanje o možnostih oglaševanja v ešportih (tudi e-športi), tj. tekmovalnem igranju videoiger in raziskoval doživljanje tovrstnih sporočil s strani udeležencev slovenskih dogodkov. Pregledu teorije in stanja oglaševanja e-športov po svetu ter pri nas, je sledilo pridobivanje odgovorov na raziskovalno vprašanje s pomočjo spletne ankete, poslane izključno udeležencem največjega tovrstnega dogodka v Sloveniji, EPICENTER 16. Kvantitativno sem analiziral 107 odgovorov in ugotovil, da imajo v povprečju vsi zmerno pozitivno naklonjenost sponzorjem dogodkov in bi raje kupili izdelek znamke, ki oglašuje na dogodku. S pomočjo nehierarhičnega združevanja v skupine z metodo voditeljev, sem respondente razvrstil v tri izrazite skupine - Zmerneži, Navdušenci in Fokusiranci. Navkljub majhnemu številu članov v posamezni skupini (N=57), so se le-te odzivale po pričakovanjih, vendar velikost vzorca omejuje posploševanje na populacijo. Nadaljnjo raziskovanje na področju mora biti ali zastavljeno širše in mora poizkusiti empirično zajeti celoten spekter e-športov (ekipe, igralci, turnirji, lige, razvijalci, itn.), ali biti zelo fokusirano in kvalitativno analizirati določen pojav znotraj industrije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:e-športi, ešporti, elektronski športi, oglaševanje, videoigre
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Zavašnik]
Leto izida:2020
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-122355 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.96:796/799(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:41233411 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.12.2020
Število ogledov:1572
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Eports as an advertising platform in Slovenia
Izvleček:
I looked at how advertisers can utilize esports (competitive video games) to advertise and the perception of these communication messages in the eyes of attendees of Slovenian gaming events. After analyzing the theory and the current state of esports around the world and in Slovenia, I searched for answers to the research question through an empirical web survey sent exclusively to attendees of the largest esports event in Slovenia, EPICENTER 16. Quantitative analysis of 107 respondents finds that on average, all respondents have slightly positive sympathy to sponsors of events and they would prefer to buy a product from an advertiser at the esports event in question. Through non-hierarchical clustering, I grouped the respondents in three distinct groups - “Moderates”, “Enthusiasts” and “Focuseds”. Although the number of cluster members was small (N=57), they responded in accordance with expectations, although the small total sample size limits generalizations to a wider population. Further research on the field has to either be broader and try to empirically cover the whole esports ecosystem (teams, players, tournaments, leagues, developers, etc.), or be very focused and qualitatively analyze an aspect of the esports industry.

Ključne besede:esports, electronic sports, advertising, video games

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj