Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Promocija šolske knjižnice
ID
Kavšek, Judita
(
Avtor
),
ID
Vilar, Polona
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,38 MB)
MD5: 35E46D1EE7CC12EDBB9129CC16DE3352
Galerija slik
Izvleček
Magistrsko delo se osredotoča na promocijo šolskih knjižnic, natančneje na promocijo osnovnošolskih knjižnic. Njen namen je bil na podlagi pregleda literature in zbranih podatkov lastne raziskave ugotoviti, kakšno mnenje imajo o promociji knjižničarji, ki so zaposleni v šolskih knjižnicah v Sloveniji. S pripravo spletne ankete, ki je vsebovala 14 vprašanj in je potekala od 24. 6. 2020 do 10. 7. 2020, smo zbirali podatke, ki so sestavili mnenjsko sliko o pomembnosti promocijske dejavnosti za šolske knjižnice, izdelavi promocijskega načrta, pripravi promocijskega gradiva in oblikah promocijske dejavnosti ter komu je le-ta namenjena. Izkazalo se je, da se v splošnem vsi sodelujoči knjižničarji zavedajo njenega pomena ter si želijo, da bi imeli več časa in finančnih sredstev za izvedbo. Obeti za prihodnost so, da bi se organizirali strokovnjaki in pripravili strokovna izpopolnjevanja in splošen model, ki bi bila oba v pomoč šolskim knjižničarjem pri načrtovanju in izvedbi promocije šolske knjižnice njenim uporabnikom.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
osnovna šola
,
šolske knjižnice
,
šolski knjižničarji
,
promocija
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-121689
Datum objave v RUL:
23.10.2020
Število ogledov:
1214
Število prenosov:
197
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KAVŠEK, Judita, 2020,
Promocija šolske knjižnice
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=121689
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Promotion of school library
Izvleček:
The master's thesis focuses on the promotion of school libraries, more specifically on the promotion of primary school libraries. Its purpose was, based on a review of the literature and collected data from our own research, to determine the opinion of librarians employed in school libraries throughout Slovenia about the promotion. The preparation of an online survey containing 14 questions, which took place from 24 June 2020 to 10 July 2020, collected data that formed an opinion on the importance of promotional activities for school libraries, the development of a promotional plan, the preparation of promotional material and forms promotion of the activity and for whom it is intended. It turned out that, in general, all participating librarians are aware of its importance and wish they had more time and financial resources to implement it. The prospects for the future are to organize professionals and prepare professional development and a general model that would both help school librarians in planning and implementing the promotion of the school library to its users.
Ključne besede:
primary school
,
school libraries
,
school librarians
,
promotion
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Thematic visual identity design for Exit festival
Visual identity design for festival Gora Rocka
Designing of promotional material for Chess Club Krka Novo mesto
Designing typeface and promotional material for gardening company
Visual identity design of a music studio
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
BRAND AND VISUAL IDENTITY OF MARK
DESIGNING CORPORATE VISUAL IDENTITY WITH AUDIO – VISUAL COMUNICATION TOOLS
VISUAL IDENTITY OF NATIONS AS A POINT OF NATION BRANDING
Corporate visual identities as a form of visual folklorizm in Slovenia
Visual identity redesign of photographic company
Nazaj