Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Načrtovanje površin za mirujoči promet : magistrsko delo št.: 160/II. GR
ID
Kuhar, Matic
(
Avtor
),
ID
Lipar, Peter
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,53 MB)
MD5: CF9E55302D0C5C577C7138FA91C4844E
PDF - Priloga,
prenos
(284,43 KB)
MD5: E3C1AE6835B12881B99503A7645EBFC1
PDF - Priloga,
prenos
(2,19 MB)
MD5: 122C1F4F7552661EC0AB584B1D77F25C
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
V magistrskem delu sem preveril razvoj in trenutno veljavno zakonodajo v Sloveniji, Nemčiji in ZDA na področju urejanja površin za mirujoči promet. Dimenzije in različne možnosti za izvedbo parkirnih mest sem na med seboj primerjal in pokomentiral. Glede na pridobljene podatke, izkušnje iz projektiranja in same vožnje vozila, sem pripravil predlog za pravilnik ali tehnično smernico, ki bi bil aktualen za Slovenijo. Nato sem si izbral tri obstoječa parkirna mesta v Ljubljani: manjše, srednje in veliko. Najprej sem s programskim orodjem AutoCAD zrisal in prikazal obstoječa parkirna mesta po trenutno veljavni zakonodaji. Nato sem ta ista parkirišča preuredil po svojem predlogu za urejanje površin za mirujoči promet. Po preureditvi obstoječih parkirnih mest sem rezultate, ki sem jih dobil, prikazal z grafi. Kot sem predpostavljal, se je zaradi povečanja dimenzij parkirnih mest zmanjšalo končno število parkirnih mest in bi posledično za enako število parkirnih mest potrebovali večjo površino.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
gradbeništvo
,
magistrska dela
,
GR
,
parkirišče
,
parkirna mesta
,
pravokotno
,
vzdolžno in poševno parkiranje
,
pravilniki
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. Kuhar]
Leto izida:
2020
Št. strani:
X, 62 str., 3 zgan. pril.
PID:
20.500.12556/RUL-120749
UDK:
656.05:711.553.2(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:
37787395
Datum objave v RUL:
25.09.2020
Število ogledov:
3316
Število prenosov:
1201
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Planning of stationary traffic areas : master thesis no.: 160/II. GR
Izvleček:
In my master's thesis, I researched the development and current legislation in the field of landscaping for stationary traffic for Slovenia, Germany and the USA. I compared and commented on the dimensions and different possibilities for the construction of parking spaces. Based on the obtained data, design experience and the experience of driving itself, I prepared a proposal for a rule or a technical guideline that would be relevant for Slovenia. Then I chose three existing parking spaces in Ljubljana: small, medium and large. First, I used the AutoCAD software tool to draw and display the existing parking spaces, according to the current legislation. Later on, I rearranged these same parking lots according to my proposal for arranging areas for stationary traffic. After rearranging the existing parking spaces, I showed the results I got with graphs. As I assumed, due to the increase in the dimensions of the parking spaces, the final number of parking spaces was reduced and consequently, a larger area would be needed for the same number of parking spaces.
Ključne besede:
civil engineering
,
master thesis
,
parking
,
parking spaces
,
rectangular
,
longitudinal and oblique parking
,
rules
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj