izpis_h1_title_alt

Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošniku : diplomsko delo, univerzitetni študij
Tič, Tanja (Avtor), Erjavec, Emil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Kuhar, Aleš (Komentor), Simčič, Marjan (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_tic_tanja.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:[BF, Oddelek za živilstvo]
Št. strani:X, 71 f.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13:664.8:635.63
COBISS.SI-ID:3196536 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:669
Število prenosov:172
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand, private label, food, food acceptance, consumer, sensory properties, gherkins, purchase behaviour, food producers, Slovenian market

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj