izpis_h1_title_alt

Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošniku : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Tič, Tanja (Avtor), ID Erjavec, Emil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kuhar, Aleš (Komentor), ID Simčič, Marjan (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (553,86 KB)
MD5: 1A6127D1BA94AF34CFEFADAB442F2822
PID: 20.500.12556/rul/92bc31c2-bbf3-44af-b86d-a78dfd921577

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[BF, Oddelek za živilstvo]
Leto izida:2006
Št. strani:X, 71 f.
PID:20.500.12556/RUL-1207 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13:664.8:635.63
COBISS.SI-ID:3196536 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2071
Število prenosov:379
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of the brand on consumer acceptance of gherkins : graduation thesis, university studies
Ključne besede:brand, private label, food, food acceptance, consumer, sensory properties, gherkins, purchase behaviour, food producers, Slovenian market

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj