izpis_h1_title_alt

Kreativno zunanje oglaševanje
ID Judež, Klara (Avtor), ID Pušnik, Nace (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,60 MB)
MD5: 881675CE33CE846F7A6BF3F681C57ECE

Izvleček
Namen diplomskega dela je preučiti področje zunanjega oglaševanja. Osredotočili smo se na zunanje oglaševanje ter na kreativne in drugačne plakate oz. druge zunanje oglaševalske rešitve. Diplomsko delo lahko razdelimo na dva dela. Prvi del je teoretični v katerem smo se posvetili in raziskali teorijo, ki stoji za zunanjim kreativnim oglaševanjem. Opisali smo pojem oglaševanje, zgodovino in vrste le-tega, pojem kreativnost in nenazadnje tudi kreativno oglaševanje. Poznavanje pojmov in dobrih praks je potrebno za nadaljno delo. V drugem delu pa se osredotočimo na praktični del. V tem delu smo preko intervjujev in vprašalnikov analizirali odmevne kampanije po svetu in preučili slovenski kreativni oglaševalski trg. Ugotovili smo, kako kreativne rešitve vplivajo na človeka in v kakšni meri. Ob vsem tem, pa smo oblikovali tudi lastne kreativne plakate za realno podjetje. Po končanem praktičnem delu smo svoje delo tudi analizirali in ocenili, ali je bilo uspešno narejeno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:veleplakat, kreativnost, oglaševanje, oblikovanje, plakati
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-119794 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2020
Število ogledov:732
Število prenosov:179
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creative outdoor advertising
Izvleček:
The purpose of this thesis is to study the field of outdoor design. We focused on out-door advertising as well as on creative and different posters, specifically on other external advertising solutions. We can divide our thesis into two sections. The first section is theoretical, in which we focus on and explore the theory behind creative outdoor design. We discuss the concept of advertising, its history and types, the concept of creativity and, last but not least, creative advertising. Knowledge of these concepts and good practices was necessary for further work that we undertook. We focused on the practical part in the second section of the thesis. In this part, using interviews and questionnaires, we analyzed high-profile cam-paigns from around the world and examined the Slovenian creative advertising market. From this analysis and examination, we determined how, and to what extent, crea-tive solutions affect people. Using the information we garnered, we designed our own creative billboards for an actual company. After the practical portion was completed, we analyzed our work and assessed whether it was done successfully.

Ključne besede:billboard, creativity, advertising, design, posters

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj