izpis_h1_title_alt

Prometnogeografski vidiki Poljanske obvoznice Škofje Loke
ID Rupar, Janez (Avtor), ID Ogrin, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,16 MB)
MD5: BAEB8EA704CAE4D7F6E04C4C95282D60

Izvleček
Leta 2015 je bila po več desetletjih realizirana Poljanska obvoznica, ki so jo zaradi dolgotrajnega nesprejemljivega prometnega stanja spremljala visoka pričakovanja. Naloga prikazuje širšo sliko obvoznice in proučuje njene prometnogeografske vplive, ki jih prinaša na to območje. Glavni namen gradnje nove ceste je bila razbremenitev mesta tranzitnega prometa in tako izboljšati bivalno okolje za lokalno prebivalstvo ter povečati prometno učinkovitost in varnost. Raziskovalni pristop temelji na primerjavi podatkov o stanju pred izgradnjo obvoznice in po njej. Ugotovitve kažejo, da je obvoznica v splošnem izpolnila pričakovanja in bistveno zmanjšala prometno obremenjenost mestnega jedra, javljajo pa se nekatera manj pričakovana spoznanja, ki potrjujejo tezo o celoviti obravnavi prometne problematike. Obvoznica je bila sicer glavni, a ne edini potrebni ukrep, ki je izboljšal obremenjenost mesta, saj je bilo končno stanje doseženo šele z ukrepi umirjanja prometa. Čeprav se je varnost v celoti izboljšala, se je izkazalo, da so se bistveno zmanjšale le lažje oblike prometnih nesreč. Obvoznica ima pozitiven vpliv na onesnaženost zraka v središču mesta, njena izgradnja pa je pomenila izgubo nepozidanih zemljišč, v tem primeru največ travniških.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:geografija prometa, obvoznica, Škofja Loka, prometne obremenitve, vplivi na okolje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Datum objave v RUL:07.09.2020
Število ogledov:369
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Traffic-Geographical Aspects of Poljanska Bypass of Škofja Loka
Izvleček:
In 2015, after several decades, the Poljanska bypass was realized. Due to the long-lasting unacceptable traffic situation, it was accompanied by high expectations. This paper thesis presents a broader picture of the bypass in the research of its traffic-geographical impacts that it brings to that area. The main purpose of building the new road was to relieve the transit point, thus improving the living environment for the local population and to increase transport efficiency and safety. The research approach is based on a comparison of data on the situation before and after the construction of the bypass. The findings show that the bypass generally met expectations and significantly reduced the traffic load of the city centre, but there are some less expected findings that confirm the thesis of a comprehensive handling of traffic issues. The bypass though was the main, but not the only major measure, which improved the city congestion, as all the final situation was achieved by traffic calming measures. Although safety has been fully improved, only minor forms of road accidents have been shown to be significantly reduced. The bypass has a positive impact on air pollution in the city centre, but its construction has meant the loss of many agricultural lands, most of them being grassland.

Ključne besede:transport geography, bypass, Škofja Loka, traffic loadings, environmental impacts

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj