izpis_h1_title_alt

New frontiers in travel motivation and social media : the case of Longyearbyen, the High Arctic
ID Aldao, Carolina (Avtor), ID Mihalič, Tanja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (946,73 KB)
MD5: FF0477FE908944772FEFDEA6E41CC718
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2071-1050/12/15/5905 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Tourism explores new frontiers by traveling around unknown geographical and technological territories that bring new tourism opportunities and hazards to satisfy visitors’ needs and sustainability and responsibility in destinations. This study introduces a composite model for measuring travel motivation and the impact of social media on travel behavior and applies it to the town of Longyearbyen in the High Arctic. Both aspects were surveyed through qualitative semi-structured visitor interviews. While the motivation to visit Longyearbyen depended on travelers’ needs, their travel experiences, and push and pull motivational factors, respondents gave examples of how social media positively or negatively affected different elements of their motivation and visitation. The study indicates the opportunities and hazards analyzed from social media as well as future research directions needed in the pursuit of a more responsible tourism approach while exploring new technological and geographical frontiers.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:management, tourism, social media, travel motivation, travel behavior, social media, the High Arctic, responsible tourism
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2020
Št. strani:19 str.
Številčenje:Vol. 12, iss. 15, art. 5905
PID:20.500.12556/RUL-118017 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
ISSN pri članku:2071-1050
DOI:10.3390/su12155905 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:24228355 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.08.2020
Število ogledov:992
Število prenosov:324
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sustainability
Skrajšan naslov:Sustainability
Založnik:MDPI
ISSN:2071-1050
COBISS.SI-ID:5324897 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:12.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:management, turizem, družbeni mediji

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0117
Naslov:Trajnostna konkurenčnost slovenskega gospodarstva v evropskem in globalnem okviru

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj