Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
New frontiers in travel motivation and social media : the case of Longyearbyen, the High Arctic
ID
Aldao, Carolina
(
Avtor
),
ID
Mihalič, Tanja
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(946,73 KB)
MD5: FF0477FE908944772FEFDEA6E41CC718
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.mdpi.com/2071-1050/12/15/5905
Galerija slik
Izvleček
Tourism explores new frontiers by traveling around unknown geographical and technological territories that bring new tourism opportunities and hazards to satisfy visitors’ needs and sustainability and responsibility in destinations. This study introduces a composite model for measuring travel motivation and the impact of social media on travel behavior and applies it to the town of Longyearbyen in the High Arctic. Both aspects were surveyed through qualitative semi-structured visitor interviews. While the motivation to visit Longyearbyen depended on travelers’ needs, their travel experiences, and push and pull motivational factors, respondents gave examples of how social media positively or negatively affected different elements of their motivation and visitation. The study indicates the opportunities and hazards analyzed from social media as well as future research directions needed in the pursuit of a more responsible tourism approach while exploring new technological and geographical frontiers.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
management
,
tourism
,
social media
,
travel motivation
,
travel behavior
,
social media
,
the High Arctic
,
responsible tourism
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2020
Št. strani:
19 str.
Številčenje:
Vol. 12, iss. 15, art. 5905
PID:
20.500.12556/RUL-118017
UDK:
338.48
ISSN pri članku:
2071-1050
DOI:
10.3390/su12155905
COBISS.SI-ID:
24228355
Datum objave v RUL:
12.08.2020
Število ogledov:
1283
Število prenosov:
358
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Sustainability
Skrajšan naslov:
Sustainability
Založnik:
MDPI
ISSN:
2071-1050
COBISS.SI-ID:
5324897
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
12.08.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
management
,
turizem
,
družbeni mediji
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0117
Naslov:
Trajnostna konkurenčnost slovenskega gospodarstva v evropskem in globalnem okviru
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj