izpis_h1_title_alt

Oglaševanje pohištvenega podjetja Alples d.d. : diplomski projekt
ID Brišar, Karmen (Avtor), ID Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kitek Kuzman, Manja (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,78 MB)
MD5: C69572527E956C3F829FB9A993C87724

Izvleček
Predstavili smo pohištveno podjetje Alples in njegovo delovanje na področju trženja, s poudarkom na oglaševanju. Podjetje je bilo v preteklosti, glede na sredstva, vložena v oglaševalske in druge trženjske aktivnosti, eno izmed vodilnih v slovenski lesni panogi. Kljub temu pa se ne more kosati s podjetji iz drugih panog, ki po podatkih agencije Linea Medije d.o.o za oglaševanje namenijo precej več sredstev. Prikazali smo deleže finančnih sredstev, ki jih za trženje nameni podjetje Alples in deleže, ki jih za to namenijo druga podjetja na slovenskem trgu. Podali smo tudi predloge ukrepov, ki bi podjetju omogočili večjo propoznavnost, tudi med mlajšimi generacijami.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševanje, trženje, podjetje Alples
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Brišar]
Leto izida:2015
Št. strani:VIII, 36 f., [6] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-117705 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:674:339.138
COBISS.SI-ID:2392713 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.07.2020
Število ogledov:579
Število prenosov:78
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advertisment furniture company Alples d.d.
Izvleček:
Thesis presents Alples Furniture Company and its activities in the marketing area with an emphasis on advertising. Company made use of different advertising media and is, considering the invested financial means into advertising activities, one of the leading companies in the woodworking industry. According to Linea Medija d.o.o., Slovenian advertising company, it cannot be compared to companies in other branches investing a higher percentage of financial means into advertising. The share of financial means, invested into advertising by Alples, and the share of financial means, invested into advertising by other branches on the Slovenian market, is also presented. The thesis also suggests enabling bigger recognition of the company among younger generations.

Ključne besede:advertisement, marketing, Alples company

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj