izpis_h1_title_alt

Analiza pomembnosti kriterijev pri oglaševanju lesnih izdelkov in storitev : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
ID Jukić, Miha (Avtor), ID Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jošt, Matej (Komentor), ID Kitek Kuzman, Manja (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (901,51 KB)
MD5: 836BC463D8CE06FE6808AC6AAB7D80FA
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (901,51 KB)
MD5: 836BC463D8CE06FE6808AC6AAB7D80FA

Izvleček
Na tržišču je veliko ponudnikov lesnih izdelkov in storitev, zato si morajo podjetja neprestano prizadevati za izboljšanje ali vsaj ohranitev svojega tržnega deleža. Načinov je več, eden izmed njih je tudi oglaševanje. Ponudnik mora pripraviti tak oglas, ki bo potrošnikom všeč. Pri tem mora upoštevati številne kriterije, kakor tudi dejstvo, da so nekateri izmed teh pomembnejši od drugih. Ugotavljali smo, kakšno je mnenje tržnih strokovnjakov o pomembnosti kriterijev pri oglaševanju lesnih izdelkov in storitev. Rezultate raziskave smo upoštevali pri ocenjevanju oglasov potencialnih kupcev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševanje, AHP analiza, marketing, trženje
Vrsta gradiva:Višješolska diplomska naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jukić]
Leto izida:2013
Št. strani:IX, 51 f.
PID:20.500.12556/RUL-117408 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.852:630*79
COBISS.SI-ID:2118537 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.07.2020
Število ogledov:788
Število prenosov:172
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of criteria analysis in advertising wood products and service
Izvleček:
As there are many wood products suppliers and service providers on the market, the companies must continually strive to improve or at least maintain their market share. There are several methods to do this. One of them is advertising. The company must design the advertisment customers will like. A number of criteria should be considered when creating the advertisment, including the fact that some of them are more important than others. The goal of our study was to find out the market experts' opinion on criteria importance in advertising wood products and services. The survey results were taken into account in assessing the advertisments of potential buyers.

Ključne besede:advertising, AHP analysis, marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj