izpis_h1_title_alt

"Kaj zdaj?"
ID Tadić, Petra (Avtor), ID Kenda, Boštjan Botas (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kozole, Emil (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (9,35 MB)
MD5: 262D02563E981DA0396549472440BF29

Izvleček
Namen in cilji te magistrske naloge so usmerjeni k preuc?evanju fenomena mesta Pulja ter vprašanj in kljuc?nih toc?k, s katerimi bi se morali ukvarjati v mestu. Pomembno toc?ko predstavlja fenomen t. i. tapije. Beseda ima svoj izvor na obravnavanem obmoc?ju ter odraža lokalni socialni in kulturni kontekst mesta. V teoretic?nem okvirju te raziskave se je predpostavilo, da prebivalci Pulja nimajo jasnih predstav o mestu, zaradi takšnih temeljnih norm in vrednot pa je izgubljena jasna identifikacija z identiteto mesta. Delo je namenjeno dvigu zavesti skupnosti in povec?anju njene obc?utljivosti za težave, ki se pojavljajo v mestu, da bi njeni pripadniki vzpostavili identifikacijo s krajem, kjer živijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje, identiteta mesta, Puljska «tapija», konfliktni in tolerantni Pulj, množični turizem, kič, oblikovanje za javni prostor, oblikovanje časopisa, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-116629 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.05.2020
Število ogledov:1802
Število prenosov:340
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:"What now?"
Izvleček:
The purpose and objectives of this master's thesis are set out to explore the phenomena of the city of Pula and the issues and critical points that the city of Pula should consider. An important point was played by the phenomenon of Tapija as a term that originated in the area and represents the local-social and cultural context of the city. In the framework of this research, it was hypothesized that it is a well-founded knowledge that the locals of Pula do not have a clear idea about the city, and with that kind of their basic norms and value, a clear identification with the identity of the city is lost. The work aims to raise the awareness of the community and increase their sensitivity to the problems that arise in the city to establish identification with the place in which they live and live.

Ključne besede:graphic design, problems of Pula identity, Pula - tapia via boredom, conflict and tolerant Pula, dynamics of mass tourism, man kitch, public space design, magazine design, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj