izpis_h1_title_alt

Metakognicija in refleksija
ID Krnel, Dušan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6200/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Metakognicija je v kontekstu izobraževanja najpogosteje definirana kot “razmišljanje o lastnem razmišljanju”, v drugih kontekstih pa tudi kot načrtno sledenje razvoju reševanja problema. Ko nekdo izjavi, da je bil problem težek, a ga je rešil, tako da je začel od rešitve nazaj in reševal korak za korakom, je uporabljal metakognicijo. Še širše je metakognicija vpletena v presojanje različnih situacij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:37-39
Številčenje:24
PID:20.500.12556/RUL-116007 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:12831049 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.05.2020
Število ogledov:723
Število prenosov:65
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:science education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj