izpis_h1_title_alt

Metakognicija in refleksija
ID Krnel, Dušan (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/6200/ This link opens in a new window

Abstract
Metakognicija je v kontekstu izobraževanja najpogosteje definirana kot “razmišljanje o lastnem razmišljanju”, v drugih kontekstih pa tudi kot načrtno sledenje razvoju reševanja problema. Ko nekdo izjavi, da je bil problem težek, a ga je rešil, tako da je začel od rešitve nazaj in reševal korak za korakom, je uporabljal metakognicijo. Še širše je metakognicija vpletena v presojanje različnih situacij.

Language:Slovenian
Keywords:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Work type:Article
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2020
Number of pages:37-39
Numbering:24
PID:20.500.12556/RUL-116007 This link opens in a new window
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:12831049 This link opens in a new window
Publication date in RUL:08.05.2020
Views:754
Downloads:65
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:science education

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back