izpis_h1_title_alt

Prodajni modeli sodobnih video iger z vidika vedenjske ekonomije : magistrsko delo
ID Rojc, Nejc (Avtor), ID Berk Skok, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rojc3684-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, multimedia, vedenjske znanosti, psihologija, psihologija potrošnika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Rojc]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 71, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-114064 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:25507558 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1037
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sales models of modern video games from the perspective of behavioural economics
Ključne besede:arketing, sales, multimedia, behavioural sciences, psychology, consumer psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj