izpis_h1_title_alt

Širitev izbrane blagovne znamke na španski in nizozemski trg : magistrsko delo
Janković, Iva (Avtor), Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jankovic3506-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Španija, Nizozemska, majhna in srednja podjetja, družinsko podjetje, internacionalizacija, živilska industrija, zunanja trgovina, izvoz, trg, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2019
Založnik:[I. Janković]
Št. strani:III, 62, 13 str.
UDK:658
COBISS.SI-ID:25305574 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:111
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The expansion of a selected brand to the Spanish and Dutch markets
Ključne besede:Spain, The Netherlands, SMEs, family business, internationalization, food industry, foreign trade, exports, market, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj