izpis_h1_title_alt

Širitev izbrane blagovne znamke na španski in nizozemski trg : magistrsko delo
ID Janković, Iva (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jankovic3506-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Španija, Nizozemska, majhna in srednja podjetja, družinsko podjetje, internacionalizacija, živilska industrija, zunanja trgovina, izvoz, trg, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Janković]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 62, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-113965 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:25305574 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:853
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The expansion of a selected brand to the Spanish and Dutch markets
Ključne besede:Spain, The Netherlands, SMEs, family business, internationalization, food industry, foreign trade, exports, market, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj